شنبه 15 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -منا ابروفراخ، معاون فرماندار رشت در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم که در شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: حتی نگاه کردن به خانواده های شهدا فارغ از پیام ارزشمندی که دارد برایم یادآور خاطرات تلخ کودکی ام است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس،جنگ 33 روزه و مدافعین حرم بدون توجه به نقش بانوان،مادران و همسران شهدا قابل توصیف نیست، افزود: صحبت کردن درباره ایثار و شهادت دشوارتر از آن است که مفهومش در کلام و واژه بگنجد.

معاون فرماندار رشت با بیان اینکه جامعه امروزی نتوانسته حق زنان مظلوم شهدا را آنطور که باید ادا کند، تصریح کرد: موفقیت فرزندان شاهد در پست ها و مسئولیت های مختلف به برکت از خودگذشتگی شهداست که موجب شده زندگی خانواده های آنان در مسیر رشد حرکت کند.

ابروفراخ با بیان اینکه دست نورانی شهدا در مراحل مختلف زندگی گره از مشکلات خانواده هایشان می گشاید، تاکید کرد: شهدا از اجر و اعتبار والایی نزد خداوند برخوردارند که می توانند بعنوان شفیع ما باشند.

وی با بیان اینکه قلم تاریخ نتوانسته آنطور که باید ایثارگری و رشادت شهدا و خانواده های آنان را ترسیم کند،گفت: گیلان هشت هزار شهید، 30 هزار جانباز و سه هزار آزاده دارد که همگی برگ زرینی در تاریخ پرافتخار این مرزوبوم هستند.

معاون فرماندار رشت با تاکید بر اینکه با جدیت پیگیر مسائل حوزه خانواده های شهدا هستیم،اضافه کرد: بار اصلی ایثارگری های شهدا به دوش خانواده های آنان است که بی شک بدون کرامات و حمایت خداوند و شهدا طی نمی شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna